Direktlänk till inlägg 21 april 2010

It's raining...snow?

Av Erika - 21 april 2010 16:06

Yup, dagen har varit en blanding av regn och snö. Ganska intressant väder faktiskt men inte så himla trevligt att gå i. Det var helt ok imorse fast än det var kallt, men nu när jag kom hem för typ en halvtimme sen med Nikki var vi båda två genomvåta. Var tvungen att helt byta om till nya kläder.


Förutom mina två promenader så har jag inte haft någon energi alls idag. Lika bra det kanske eftersom jag hade såpass mycket energi igår att jag körde två olika gympa pass (träningsdvd:er hemma). Har otroligt nog bara ytterst lite träningsvärk idag, och jag pressade mig själv ändå ganska hårt. Skönt i alla fall att vila lite idag, måste akta mig så att det inte blir för mycket. Kan nog inte köra ett stenhårt konditions/aerobics pass på dagen om jag ska jogga på kvällen (vilket jag ska nu ikväll med mammsen), för då kommer jag säkert lyckas trasa sönder kroppen eller överanstränga mig så att det inte fortsätter vara kul. För det är det faktiskt nu. Ser fram emot att träna ett pass eller jogga, och hoppas att det håller i sig. Vet att det kommer att komma dagar då det kommer att kännas jättejobbigt och det kan vara bra om jag inte överanstränger mig så att den dagen kommer fortare ändå.


Den förbaskade sotaren som skulle komma idag kom typ en två timmar senare än han skulle. Jag är bara jätte sur på honom eftersom jag gick upp jättetidigt för att hinna gå med Nikki och komma tillbaka hem en stund innan kl 9. Tycker ju att om dom fastnade på ett annat jobb att dom kunde ringa och säga det. Men nej, det verkar inte som det går för sig. Bläh! Jaja, nu är det i alla fall gjort.


Hoppas att det blir fint väder imorgon så att man kan vara ute. Mycket trevligare att vara hemma om dagarna om man kan vara både ute och inne. Det blir ju lite tråkigt att bara sitta inne hela dagarna ;D

 
 
Mamsen

Mamsen

21 april 2010 20:44

Ja hur var det nu med sotartiden??... Tack för en bra träningsrunda. Jobbigt i dag!
Kram mamsen

http://amandakruth.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards