Alla inlägg under juli 2011

Av Erika - 7 juli 2011 18:42

Går rätt så lång tid mellan inläggen just nu, men har inte haft så mycket att skriva om så har helt enkelt låtit bli.


Har passat på att träffa Sandra och Frida, blev en fika och sen bio, vi såg Transformers 3 som var lite av en besvikelse. Filmen alltså, inte Sandra och Frida ;D Har annars mest tagit det lugnt och myst med hunden. Har såklart badat när det varit väder och sen myst inne i soffan när det inte varit bra väder ;D Njuter mest av att få vara hemma, men måste ta tag i pluggeriet snart, blir ju lite jobbigt om jag missar tentan i Augusti :S 


Lungorna mår i alla fall bra nu (kolla i tidigare inlägg if u don't get it) och att träna går finfint. Är till och med roligt, så hoppas att det håller i sig :D Springa med mamma går hur bra som helst, känns nästan som om man flyger fram och då vill man ju ge sig ut och springa. När det känns som om man har bly i bena och sekunderna känns som evigheter så är det ju bara jobbigt att springa. 


Har idag myst massor med Nikki. Har haft fint väder så vi gick till Jollebasen och badade. Nikki tyckte att det var lite jobbigt när jag också skulle bada, försökte "valla" in mig till land hela tiden :D Lite kul att bara se ett schäfer huvud som kommer simmandes mot en, mindre kul när flera vassa schäfer klor river en på ben och mage eftersom hon försöker simma över en också  


Det var allt från mig idag, nu ska jag hoppa in i duschen och göra något åt mitt trassliga blonda hår som både behöver klippas och färgas :S Jobbiga tider ;D Ha det <3 

Skapa flashcards