Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Första dagen på andra året av Uni :)

Av Erika - 19 september 2011 17:14

Då har man klarat av första dagen på Uni. Hade European Constitutional and Administrative law, vilket verkar vara ett riktigt bra ämne :) Känns faktiskt riktigt bra att börja Uni igen, skönt att ha något att göra. 


Efter Uni blev det lunch på favvostället The Pancake House och sen shopping efter hårprodukter på Body Shop. Kanske får iordning på frizzet nu :D Gick sedan och handlade mat eftersom vi inte hade någon mat hemma alls :) Ikväll blir det soppa till mat som bästa Heather har lagat :D Sen blir det tidigt kväll i natt då vi börjar ganska tidigt imorgon. Eller tidigt och tidigt, vi börjar kl 10 ;D Haha, räcker ju att jag går upp kl 9 imorgon :D Men tidig kväll blir det i alla fall annars somnar man väl på lektionen ;D


   Jag i nya lägenheten :D Enjoy :D

 
 
sara

sara

23 september 2011 01:25

Gillar starkt att det blir en "tidig kväll i natt"! Haha ;) Längtar tills jag kan komma och hälsa på dig i skottelandet :)

http://kikit.blogg.se

Erika

23 september 2011 15:58

Haha men vad kul att jag skrev så :D Såg inte det, var till och med kolla på bloggen för att se vad tusan jag skrivit ;D Måste ha varit ganska trött när jag skrev det :D JA det ska bli så kul när du kommer hit!!!! Saknar dig massor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Skapa flashcards