Direktlänk till inlägg 2 november 2011

All by myself

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice att vara hemma själv, har fått en hel del plugg gjort så det känns bra. Sen är ju jag en sån ensamvarg att jag måste få vara själv ibland. 


I helgen blir det förhoppningsvis en sväng hem till Heather för mig också. Så länge jag hinner klart med min presentation imorgon så åker jag ner till Heather, men hinner jag inte så måste jag dessvärre prioritera presentationen (ska ha den nästa onsdag). Bra motivation att bli klar m,ed den imorgon helt enkelt ;)


Idag om två veckor så kommer min storebror hit med Simon i släptåg :) Ska bli riktigt trevligt :D Ska (om jag får tag på biljetter) gå och se Dundee FC spela Hearts, och sen försöka hitta på något annat med. Får se om det kanske blir en sväng till Edinburgh eller Glasgow, eftersom Dundee är så pass litet att man hinner se det viktigaste under en dag :)


Helgen efter det fyller jag 21... shit börjar bli gammal nu... Får se vad vi hittar på då. Blir antagligen en lugn helg eftersom Annika och Frida kommer helgen efter så vi får väl se till och fira mig ordentligt då ;D Ah november kommer att vara en riktigt bra månad :D


Hm, nej ska väl kanske ta och fixa det sista innan jag går och lägger mig. Måste ju ha energi för Uni imorgon :D Ha det <3

 
 
Ingen bild

Mamsen

3 november 2011 09:21

Jobba på nu så du kan åka och pigga upp Heather i helgen.../mamsen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Av Erika - 28 september 2011 19:37

Är fortfarande sjuk :( Inte kul, men nu börjar det i alla fall bli bättre. Hostar dessvärre typ hela tiden. Och det är ingen rolig hosta, riktigt jävlig torrhosta som gör jätteont i halsen. Faila massa igår med sjukan, vaknade kl nio, drack en LemSip...

Skapa flashcards