Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Blir en snabbis bara...

Av Erika - 10 maj 2011 14:54

... eftersom solen skiner och jag hellre sitter ute och njuter än inne framför datan :D Har redan varit ute i princip hela dagen men tog en paus nu, så jag inte får värmeslag :D Tydligen så är det 25 grader ute (iaf enligt termometern i brorsans bil ;D)


Vad har jag hunnit med sen jag sist bloggade? Well Annika har fyllt 20 år (Grattis i efterskott min lilla älskade gumma!! Måste fira dig någon dag!!), jag träffade Sandra för att gå på bio. Blev Thor som faktiskt var helt ok. Snyggt filmad var den, inte så mycket 3D effekter så att se den i 3D var onödigt, och kärlekshistorien var helt fucked up. Det var som om att dom helt glömt bort att dom skulle ha lite romance i filmen och sen i sista minuten slängde in lite love i den.


Har joggat med mammsen dom dagarna vi har det inbokat. Har gått riktigt bra :D Var precis där i början när det gick uruselt och man tappade suget men nu rullar det på som det ska. Skulle ha joggat igår men Rasse fyllde 23 (grattis ;D) så vi hoppade över det för att istället springa senare ikväll.


Har idag varit snällt och bjussat brorsan på lunch. Blev kebabtallrik för honom och kycklingsallad för mig :) Han har köpt lunch till mig så många gånger så nu var det min tur :) Har sen tagit med mig Nikki på en kort cykeltur. Kan säga att jag behövde inte ens trampa, Nikki gjorde allt åt mig. Cyklade till farmor och farfar där man blev bjuden på fika :D Mumsigt :D Cyklade sedan ner till badet där Nikki belönades med att just få badas ;D Var två Kanada gäss där nere som Nikki såklart skulle jaga och det slutade med att hon gled av bryggan rakt ner i vattnet. Var bara för henne att simma in till stranden igen ;D Har självt doppat bena i vattnet vilket var helt ok, men det ska nog bli lite varmare innan jag doppar resten ;D


Ska försöka träna ett pass innan the parents kommer hem och sen blir det som sagt jogging ikväll :D Blir precis lagom med motion för idag :D


Nej nu ska jag ta och gå ut och sätta mig istället :D Kram på er :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards