Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Snabbis :D

Av Erika - 31 maj 2011 22:56

Blir lite småtaskigt med inlägg eftersom det inte händer så mycket i livet at the moment. Chillar mest hemma med Nikki, tränar och sen tränar lite mer med mamma. Ganska nice ;D Vet inte om jag kommer söka jobb här hemma, väntar nog tills i höst när jag är tillbaks i Dundee där det är lite enklare att fixa jobb. Tror dessutom att ingen vill anställa någon som bara kan jobba under sommaren, speciellt som alla sommarjobb redan är tagna. Well, får fokusera på körkortet och njuta av sommaren ;D Kommer inte klaga ;D


Träningen går faktiskt bra, har fått upp motivationen så nu är det riktigt kul att träna. Själva joggingen (och nej, inte riktigt samma som träningen) går inte sådär skitbra men det går i alla fall bra. Kommer upp i ganska bra tider men mina hälsenor tycker inte det är så himla kul att springa långa sträckor, dom vill helst springa max 5 min åt gången fast än resten av mig tycker att minst en 30 min är lagom. Jaja, kommer väl dit snart, måste ju ta hand om bena, vill helst slippa slita av hälsenan, tror inte att det är så himla bra för träningen ;D


Idag har jag och Nikki solat hela dagen. Höll på att få en shock när jag gick ut ur huset imorse, var ju 25 grader ute och det kändes fast än det blåste halv storm ute. Känner att jag fått sol på mig, är varm i huden, men har i alla fall inte bränt mig och tvivlar på att det kommer att synas imorgon ;D Har dessutom täckt av poolen idag, så om det är fint väder resten av veckan så blir det nog ett dopp innan helgen är över :D


Imorgon blir det en sväng in till T-hälla (är det fint väder tar jag cykeln) för att träffa Sandra :D Blir lunch på Amarant, mums :D Ska sen springa igen imorgon kväll, värsta träningsdagen :S Kommer säkert somna utan problem imorgon ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards