Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D


Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har mest varit till Uni och sen chillat i lägenheten med Heather. Har färgat håret, så nu är jag inte längre blondin utan brunett. Blev lite mörkare än vad jag hade tänkt, men det har bleknat lite sen jag färgade det i alla fall :)


Igår blev det lite crazy, skulle precis gå och lägga mig när Heather kom hem och hade dragit med sig Stuart och en av Stuarts kompisar. Dom gick inte förrän 5:30 imorse. Hade haft jättesvårt att somna (gick och la mig när dom kom eftersom jag hade migrän hela dagen igår), men hade haft det även om det varit helt tyst i lägenheten. 


Imorgon blir det en sväng till stora Tesco för att handla mat :) Sen blir det nog att chilla resten av dagen, kanske träna lite och plugga :) 


Frida har lyckats fixa biljetter till Coldplay i December så då blir det en sväng ner till London för att se dom och såklart mysa med min fina Piff :D Lycka :D


Ovido - Quiz & Flashcards