Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Erika - 28 mars 2010 12:21

Funderar på att skaffa en ny telefon. Why? Är ganska trött på den jag har, har ju haft den i tre år och det känns som om det är dags att skaffa en ny, med ett lite större minne än den jag har. Har hittat en som verkar jättebra "Sony Ericsson Jalou" som ska vara jätteliten.

  

Me likey ;D Vet att jag tjatat om att skaffa en slide-telefon men har inte hittat någon jag tycker om.


Annars då? Inte mkt, har som vanligt mest lallat runt här hemma och varit sur på brodern. Nothing special.


Btw sa ju aldrig hur håret blev :D Klippte mig ju i tisdags, det blev jättekort! (för mig alltså). Har ingen bild just nu men det kommer en snart. Det är så pass kort att det inte går att sätta upp, och jag tycker jättemycker om frisyren. Lätt skött är den i alla fall :D


Nu på tisdag kommer finnarna hit. Massa finlandssvenska blir det då, och en mysig påskmiddag på fredag. Länge sen jag träffade dom, tror att det kanske var förra sommaren... Kommer inte riktigt ihåg ;D


Bästa låten just nu: Live like we're dying av The Script. Älskar den!

Ovido - Quiz & Flashcards