Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Erika - 23 mars 2011 00:34

Well andra bloggen är "trasig" så får blogga här idag :D


Har overall haft en bra dag idag :) Hade sovmorgon till kl 3, och sen bara en två timmars lecture :) Gick sedan till Ketchup med Heather, det är en jättemysig hamburgerbar, och käkade middag. Gick sedan och såg The Tempest, en Shakespear pjäs men på film med Helen Mirren. Riktigt bra var den :D Haha, mitt under filmen ser jag hur Heather tappar sitt ölglas och efter en sekund känner jag hur det rinner öl längs med mitt ben :D Vi två började tokfnittra där i salongen under en allvarlig film :D Bara så episkt ;D


Det var på hemvägen det gick åt helvete! För andra dagen i rad sa lungorna helt ifrån. Var idag till och med tvungen att sätta mig utanför Morgan's Academy och vila i 5 minuter. Blev sen att ligga raklång på golvet när jag kom hem för att få ner luft i lungorna :( Skitläskigt! Började grina när jag pratade med mamma :( Tror att jag var upprörd tack vare att jag trodde att det var allergi (pollen) och att Clarityn skulle hjälpa så köpte det idag. Men det var nästan värre i lungorna idag så undrar om det är allergi. Ska ringa imorgon och boka tid till doktorn, så att man kan sluta oroa sig om dom säger att det är fine även om det kanske inte släpper i lungorna på ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards