Alla inlägg den 13 april 2011

Av Erika - 13 april 2011 01:27

Ska alldeles strax gå och lägga mig så jag orkar med att resa imorgon :D Kanske inte så bra att jag sitter med en kopp kaffe just nu bara ;D Well, kan sova på planet + jag ska ju bara hem till mammsen och pappsen så varför ska jag vara pigg? ;D


Flyget går 16:50 men bussen från Dundee går redan kl 12. Kunde ha åkt kl 13 men varför ska jag sitta i lägenheten och vänta? Dessutom lika bra att komma iväg i god tid om något skulle krångla. Tror inte det kommer göra det men man vet aldrig *knock on wood*. 

Har packat hela dagen, mesta grejjerna har fått plats i väskan så nu känns det ganska bra att packa resten i Maj. Vet ju hur mycket jag kan trycka ner i väskan :) Vet inte vad jag hade i väskan första gången jag åkte med den eftersom den vägde för mycket, då var den bara halvfull och vägde ca 23 kg men nu är den proppfull och väger 20.35 kg. Hoppas verkligen det stämmer, vill helst slippa betala imorgon :S Har köpt en "handvåg", man hänger väskan på en krok och så väger den, och den vågen sa att väskan vägde 20.35 Men man vet ju aldrig om det stämmer med flygplatsvågarna :S Vet i alla fall att så länge väskan väger mindre än 32 kg så får den i alla fall komma med planet, även om det kanske kostar lite extra ;D


Tänker på min finaste Elin som har fått käken opererad idag. Vet att hon inte kommer läsa detta, men tänker på henne i alla fall :)

Ovido - Quiz & Flashcards