Alla inlägg den 14 april 2011

Av Erika - 14 april 2011 20:05

Jaha då var man hemma igen :) Så himla nice, och det känns som om jag aldrig har varit i Dundee. Allting igår gick bra, kom till Skavsta ungefär kl 20:00 och var sen hemma i stan runt halv tio. Var super mega trött igår men somnade inte förrän kl 3 i alla fall :S A wee bit weird...


Sov till 12:18 idag och gick sedan ner till farmor och farfar för att hämta Nikki. Slutade med att jag satt där i nästan två timmar och pratade med farfar :) Gick sedan hem, slappade ca en timme innan jag snörade på gympadojjorna och gav mig ut på en sväng med Nikki. Var helt slut efter 5 minuter :/ Lite pinsamt, och mycket jobbigt. Måste ta ett supertag i träningen så att jag i alla fall fixar att springa med Rasse i Juni. Vet redan att jag inte kommer att kunna slå Rasse men vill i alla fall kunna springa hela milen :)

Ovido - Quiz & Flashcards