Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Break it down

Av Erika - 22 mars 2010 15:16

Idag var jag inne i stan, till banken det vill säga för en intervju om Praktikplats hos dom. Det kändes som att intervjun gick bra och dom som intervjuade mig var jätte trevliga. Även om jag inte kommer att få betalt så skulle det vara underbart att få lite rutiner i vardagen. Jag är så otroligt uttråkad just nu att det finns inte. Detta har lett till att jag inte har någon energi alls, vilket suger.


Imorgon blir det ännu en sväng in till stan för att träffa Sara och Elin :D Vid kl 4 blir det klippning, tror faktiskt att jag ska kapa en hel del, men kommer säkert hinna ändra mig tills imorgon. Vill ju ha långt hår till sommaren men samtidigt så skulle det vara skönt att ha kort hår ett tag (ja kort hår = typ under käken)


Ska faktiskt försöka komma igång med träningen nu. Inte för att jag har någon hets att gå ner i vikt, nope, det är mer för att bygga upp min kondition. Allvarligt, springer jag upp för trappen så är jag alldeles flåsig när jag kommit upp, och det är typ bara 25 trappsteg. Patetiskt, men så går det när man i princip sitter inne hela tiden. Så därför har jag nu införhandlat flera träningsdvd:er som verkar oerhört roliga. Jaja, får se hur det går, har ju bestämt mig för samma sak flera gånger förut och det har inte blivit något.


Blir kanske av med Robin nu :D YEY! Han ska kanske flytta till Stockholm v 18. Jippie!! Men samtidigt är det lite synd att han i såna fall flyttar så långt bort. Tycker ju faktiskt om min bror ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards