Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Bye bye AF

Av Erika - 30 mars 2010 16:35

Nu har jag i alla fall bestämt mig för att AF och jag kommer att gå skilda vägar. Är så irriterad och trött på dem att jag inte orkar tjafsa med dem längre. Min handläggare skulle ha ringt igår/idag men har inte hört av sig alls. Fick ett mail imorse (eftersom jag mailade henne igår kväll) där hon i princip sa att jag var tvungen att gå hos Adecco. Jag vägrar att gå dit vilket jag sagt på ett snällt sätt till dem på AF och försökte kompromissa genom att föreslå att jag kunde ha ett personligt möte med mina handläggare men det gick inte alls tydligen. Så nu säger jag goodbye till AF och undrar varför jag överhuvudtaget skrev in mig till och börja med. Har bara varit jobbigt att tjafsa med dem.


Idag har jag inte haft någon energi alls, höll på att svimma när jag gick med Nikki imorse vilket var extremt läskigt. Blev helt svart framför ögonen och allt bara snurrade. Nikki tittade på mig som om jag var dum i huvudet där jag stod och vinglade mitt i vägen. Sen puttade hon på mig som för att säga "kom igen nu latmask så går vi!". Jäkla hund alltså. Har sen det att jag kom hem slappat i soffan och bara försökt att sluta skaka. Fattar inte vad som är fel! Har ätit, druckit och sovit ordentligt så det kan inte vara något sånt i alla fall. Jaja det släppte i alla fall runt kl ett så ska försöka våga mig ut på en promenad nu i solskenet. Ja kan ni fatta att solen finally skiner! Love it!!! Nu kanske våren äntligen kan komma! I want!!!


Btw om ni ens brydde er så kom finnarna inte alls idag men dom kommer imorgon. Det ska bli nice att träffa dom, en fika här hos oss på torsdag blir det och sen blir det påskmiddag på fredag. Dom åker på påskafton, vilket vi i det Nilssonska huset ska fira med Mercan och Nisse som kommer hit med den himla fina vovven Himla. Får se hur det blir med Nikki som just nu löper och till och med hugger efter bästa polaren Coffee. Ja han heter faktiskt så ;D


Annars på torsdag blir det en fika med Annika (finally!). Var hur länge sen som helst sen jag träffade henne, tror att det kanske var oktober eller november förra året... snacka om dåligt va ;D


Näe nu står Nikki brevid och gnäller så det är dags att gå ut. See y'all!!


Dagens låt: Adam Lambert- No Boundaries

 
 
Ingen bild

Sara

30 mars 2010 20:30

Svar: Mm och idioten kunde inte ens erkänna att han hade gjort fel! :S Men fick byta till rätt styrka iaf, längtar inte tills jag ska gå dit och hämta dem dock.. Haha :P

 
Lisa

Lisa

31 mars 2010 17:05

Det är så lite som behövs för man ska bli glad.. kul att det funkade att göra ett besök på min sida..
Hoppas det löser sig för dig och jag önskar dig en härlig PÅSK..
Lisa

http://unikajag.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards