Alla inlägg under mars 2010

Av Erika - 1 mars 2010 20:43

Först och främst : grattis Kanada till guldet i hockey. Var en riktigt spännande match, och även om jag tycker att Kanada förtjänade guldet så var det synd att dom vann på övertid. USA hade överhuvudtaget gjort ett bättre OS men dom är så himla kaxiga att jag hejade mer på Kanada igår.


Vaknade imorse av att telefonen ringde hur många gånger som helst, trodde att det var mamma så jag struntade i att svara men när jag kollade dom missade numren så var det pappa som hade ringt fem ggr. Visade sig att mamma låg på sjukhuset med hjärnskakning och en sträckning i ryggen. Inget allvarligt hon är hemma nu, men ska vara sjukskriven resten av veckan.


Själv är jag fortfarande sjuk, är helt skakig i kroppen så farfar var snäll nog och tog hand om hunden idag. Hade 38 graders feber imorse men nu känns det som om det långsamt blir bättre. Duschade nu ikväll och man känner sig direkt mycket fräschare (hade duschat igår också men då var febern uppe i 39 så då hjälpte det inte).


Btw, min räddare i nöden nu när hårddisken pajat är sidan Watch Simpson Online, där alla säsonger av Simpson ligger ute och det är helt gratis. Love it <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards