Alla inlägg den 3 december 2010

Av Erika - 3 december 2010 14:28

Har precis skickat in min poster. Insåg efter att jag skickat den att den skulle vara med 1,5 space i texten och min är nu i enkel. Skitsamma, om dom kommenterar under presentationen är det ju bara att säga som det är, att jag glömde det. Hade nog inte spelat så stor roll om jag kommit ihåg det i tid, för jag provade att byta till 1,5 space och det hade aldrig funkat. Alldeles för mycket fakta ;D Så det får helt enkelt bli som det blir.


Faktum är att jag skiter i det nu, för jag var tvungen att sitta uppe hela natten för att skriva om min poster till och börja med. Den har helt försvunnit från min data, kommer inte ihåg att jag raderat den och den ligger inte i papperskorgen. Letade bland alla filer och kunde inte hitta presentationen. Så var tvungen att göra om allt från början. Lite sur och nu är jag j-vligt trött!! Men nu är det gjort i alla fall :D


  

Vår fina julgran :D

Ovido - Quiz & Flashcards