Alla inlägg den 25 december 2010

Av Erika - 25 december 2010 19:46

Då var julafton avklarad för i år då :) Kusinerna kom över kl 12, dom hoppade då i baljan och jag & Nikki sov en stund i soffan ;D Sen blev det Kalle Anka som följdes av julmiddagen :) Är i princip fortfarande mätt idag ;D Sen blev det mer badande och sen mer mat ;D Kusinerna tittade på Tomten är far till alla barn, medan jag halvsov i ena fåtöljen. Efter det att kusinerna åkt hem så blev det julklappsutdelning här hemma :D Alla blev nöjda med sina presenter, jag med :D Fick inte så mycket, men det jag fick var dyrt. Fick en portable hårddisk, en digital fotoram, Ugly Betty säsong 2 och en tatuering av Robin :D Såå bra :D


Har tid till den 3:e för tatueringen :D Soo happy!!! :D

  

Den symbolen kommer det bli på handleden :D


Har varit sjuk idag. Var jättehängig igår och har haft feber och ont i halsen idag :( Hoppas det blir bättre snart, ska ju gå och se Narnia filmen imorgon med mamma och hopefully ska vi ta en sväng runt rean :) Har ju 3 presentkort jag ska göra av med och kan behöva lite nya kläder ;D

Av Erika - 25 december 2010 19:13

Vad heter Jag? Erika Isabella Nilsson
Vart bor jag? Hus med mamma och pappa i Mälby och sen en lägenhet i Dundee med 7 andra tjejjer :D
Trivs du där? Jupp trivs på båda ställena :D Båda känns som hemma även om det är på olika sätt 
Vikt? det vill ni ärligt talat inte veta...........
Längd? 169 stolta cm 
Skostorlek? 39-40 :D
Hur många vänner har jag? 2 bästa vänner och sen ca 12 nära vänner :D Sen en hel del vänner och bekantskaper ;D
Har jag körkort? Nej, har inte varit intresserad av att skaffa det än, men under nästa sommar ska det fixas!
Äger jag några Converseskor? Inte äkta, men flera fake ;D
Favoritdjur? Hund. Älskade Nikki :D
Vad spenderar jag mina pengar på? Helt j-vla onödiga saker... och mat ;D
Senaste konserten? Eh tror det var ca 4 år sedan i Globen när jag såg Gwen Stefani... det är om vi ska räkna "rikitga" konserter och inte framtränden i köpcenter och så. I såna fall var det nog .... Ola? Eller EMD? Kommer inte ihåg ;D
Festar jag mycket? Nej, festar lagom mycket ;D
Sprit, cider, vin eller öl? SAMBUKA SHOTS!!! Och cider ;D
Brukar jag bli för full? Nope, brukar sluta när jag inte kan gå ordentligt ;D
Antal kuddar i sängen? Sängen i Skottland 2, sängen här hemma 4 st ;D
Kan jag baka bullar? Hahahahahahahaha, nej
Har jag varit med i scouterna? Nej
Bläck eller blyerts? Bläck. Helst svart bläck
McDonald’s eller Burger King? Inget, tycker inte så mycket om hamburgare, äter hellre thai-food
Är jag allergiskt mot något? Laktos
Äger jag ett busskort? Nope, går in till Uni istället
Dricker jag blå, grön eller röd mjölk? Dricker laktosfri mjölk eftersom jag är laktosintollerant ;D
Hur ser jag ut idag? Mjukisbrallor, baggy t-shirt, håret i hästsvans och osminkad. Extremt sexig ;D
Nästa mål i mitt liv? Bli nöjd med den jag är :)
Vad såg jag senast på tv? En snutt av Tomten är far till alla barnen, så otroligt skämmig film.
Hur svarar jag i mobilen? Hallå det är Erika
Vem ringde dig senast? Robin
Vad sa personen då? Ska jag ringa och beställa eller inte?
Antal timmar sömn inatt? Typ 6-7
Vad innehåller din favoritnattmacka? Smör och ost

Vilken tid är min väckarklocka inställd på? Just nu ingenting ;D Men annars är den inställd på ca en och en halvtimme innan jag måste gå hemifrån ;D

Vill jag ha barn? Ja, Absolut men inte än.

Ovido - Quiz & Flashcards