Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Dagen efter :D

Av Erika - 25 december 2010 19:46

Då var julafton avklarad för i år då :) Kusinerna kom över kl 12, dom hoppade då i baljan och jag & Nikki sov en stund i soffan ;D Sen blev det Kalle Anka som följdes av julmiddagen :) Är i princip fortfarande mätt idag ;D Sen blev det mer badande och sen mer mat ;D Kusinerna tittade på Tomten är far till alla barn, medan jag halvsov i ena fåtöljen. Efter det att kusinerna åkt hem så blev det julklappsutdelning här hemma :D Alla blev nöjda med sina presenter, jag med :D Fick inte så mycket, men det jag fick var dyrt. Fick en portable hårddisk, en digital fotoram, Ugly Betty säsong 2 och en tatuering av Robin :D Såå bra :D


Har tid till den 3:e för tatueringen :D Soo happy!!! :D

  

Den symbolen kommer det bli på handleden :D


Har varit sjuk idag. Var jättehängig igår och har haft feber och ont i halsen idag :( Hoppas det blir bättre snart, ska ju gå och se Narnia filmen imorgon med mamma och hopefully ska vi ta en sväng runt rean :) Har ju 3 presentkort jag ska göra av med och kan behöva lite nya kläder ;D

 
 
Ingen bild

Mamsen

25 december 2010 21:29

Den kommer att bli såååååååååååååååååååååååååååå snygg!!!/Kram

 
sara

sara

27 december 2010 15:42

NICE julklappar! Älskar symbolen, vad betyder den? :D önskar jag var hemma och kunde hänga med och kolla när du gör den!

http://saragoesaupair.blogg.se

Erika

27 december 2010 18:04

I know :D Gilla klapparna starkt :D Symbolen står för Hecate, häxornas gudinna :D Önskar att du var här också!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards