Alla inlägg den 22 december 2010

Av Erika - 22 december 2010 21:23

Sitter i soffan just nu och myser med finaste Nikki. Gud vad jag har saknat att sitta i soffan med henne brevid :) Haha, det värsta är att hon är lite anti mot mig, så jag får sova själv ;D


Har idag fixat dom sista klapparna och ett nytt pass :D Kom på i lördags att jag var tvungen att köpa till lite klappar till pappa och Robin för att jämna ut priset. Första affären jag gick in på fixade dealen, hittade perfekta presenten till både pappa och Robin där ;D


Har också beställt tid den 4:e januari för att klippa och slinga håret :D Ska bli skönt att få en ny frisyr, och en ny färg :D 


Kan inte fatta att det är jul om en dag (räknar bara med imorgon). Det har gått så otroligt fort! Har absolut ingen julstämning alls, fast än det är snö ute och huset är mega julpyntat. Vet inte varför... tror det kan vara för att det har gått så fort, känns som om jag nyss flyttade till Skottland ;D


Ska i alla fall bli mysigt att fira jul med släkten, kanske får julstämning på fredag ;D

Ovido - Quiz & Flashcards