Direktlänk till inlägg 20 april 2011

These are the days :D

Av Erika - 20 april 2011 12:10

Har finally fått reda på vad det är som larvar sig i min bröstkorg. Visar sig att jag har halsbränna?! Blev helt shockad när doktorn sa att "ja alla symptom du beskrivit för mig tyder på att du har halsbränna". Huh?! Så man får tydligen as-ont i bröstkorgen om man heter Erika och har halsbränna men sura uppstötningar som alla andra får hoppar vi över (vilket jag iofs är väldigt glad över att jag slipper). Har i alla fall fått medicin och får se om det blir något bättre av det. Doktorn sa att om det inte släppt om tre veckor ska jag gå tillbaks för då har han ställt fel diagnos (inte för att han sa precis så, men det är ju det han menade ;D).


Var ute och sprang uppe på berget igår, gick riktigt bra faktiskt :D Trodde innan jag sprang att jag skulle dö under rundan men icke sa nicke. Sure, blev extremt svettig och pustade nog ganska högljutt men tog mig runt mina intervaller i alla fall :) Nikki tyckte det var superkul för uppe på berget har vi aldrig sprungit förut :) Blir en runda ikväll också, kanske inte på berget, men ut och springa ska jag i alla fall. Imorgon blir det vila, sen blir det en runda på fredag innan Elin kommer hit och sen blir det vila fram till på Söndag kväll eller Måndag morgon, får se lite hur helgen ser ut. Skönt i alla fall att ha kommit igång, bra också eftersom det om ca 7 veckor är dags för Vilsta milen. Kommer såklart inte ha en chans mot Rasse men runt skiten ska jag ta mig även om jag måste gå vissa sträckor! Har tänkt att jag sen vare sig Rasse vill följa med eller inte, ge mig runt milen i Augusti också, när jag haft lite mer tid att träna :)


Har också plockat fram studsmattan och till varje år glömmer jag bort hur j-vla jobbigt det är att studsa runt på den där saken! Blah, 10 min sen var jag tvungen att sluta. Helt genomsvett var jag i vanlig ordning också, men kul är det i alla fall :D


Nu blir det käk, Robin har lagat mat, och sen blir det tydligen en sväng ner till F&F.

Ha det <3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards