Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Erika - 5 januari 2010 19:30

I have no motivation what so ever... Jag orkar inte blogga numera. Eller rättare sagt, jag känner inte för att skriva om något. Så förlåt mig för dem fåtal uppdateringarna jag gör.


Skulle in till Arbetsförmedlingen idag för att få mina försäkringspapper påskrivna. Men nope, dom hade stängt idag. Eller dom hade öppet mellan 11 och 12, jag kom dit vid halv två. Blaha. Typiskt. Får lov att åka in en annan dag helt enkelt. Kanske hinner på torsdag? Beror på när vi ska åka.


Vart ska vi åka och vilka är vi? Jo på torsdag blir det förhoppningsvis Stockholm med Sara och Elin. Ska bli skönt att få komma ifrån stan om än bara för en dag. Dock blir det bara fönstershopping för min del eftersom jag inte har några pengar kvar efter det att jag köpte datan. Men det ska i alla fall bli härligt att bara strosa runt i Stockholm. Även om det kommer att vara svinkallt!

Ovido - Quiz & Flashcards