Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Erika - 8 januari 2010 15:30

Idag mår jag dåligt. Inte psykiskt utan fysiskt. Helt slut i kroppen, orkar knappt lyfta på armen och efter att jag varit ute med Nikki i 40 min nu så känner jag mig helt svimfärdig. Det värsta är att jag reagerar på sådant med att bli extremt tjurig på alla runt omkring mig, så jag skällde i princip ut mamma när hon bad mig hämta posten. Jag hade precis kommit hem från promenaden och ville bara komma in och sätta mig, så jag fick ett bryt när mamma bad mig hämta posten när jag ändå var ute. Stackars mamma.


Men jag var i alla fall en duktig dotter tidigare idag. Hjälpte pappa klyva ved, eller rättare sagt; pappa visade mig hur maskinen funkade (yes vi har en maskin) och sen fick jag klyva all ved. Tog max en kvart och fick i alla fall pappsen på bra humör.


Baby, you ain’t all that
Maybe, there’s no way back
You can keep talking
But baby, I’m walking away

Ovido - Quiz & Flashcards