Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Erika - 12 januari 2010 18:06

Ok, det blev ingen klippning. Why? Därför att det tog längre tid hos optikern än vad jag trodde att det skulle göra. Jag trodde ju att det max skulle ta en halvtimme men det tog 45 minuter. Och jag är inte klar med undersökningen än. Måste börja helt från scratch vilket betyder att jag går igenom samma process som jag gjorde första gången jag skaffade linser för en sisådär 5 år sen. Hur går denna process till? Jo först prövar man ett par linser som man får ha på sig när man gör en synundersökning. Sedan får man använda ett annat par med linser i en vecka för att sedan komma tillbaka och göra om synundersökningen. Efter det så är man förhoppningsvis klar. Lång jobbig process men det är i alla fall bra att dem är nogranna :D

Av Erika - 12 januari 2010 11:58

Fick klipptid idag, det ska bli så najs! Ska bara toppa längderna men sen blir det hellugg. Why, hmpf, kanske för att min lugg är tre meter lång och extremt irriterande. That's why!

  

Titta vad lång den är! Nej, jag har inte kammmat fram den, jag har bara inte dragit undan den från ansiktet. Det är dags att den ryker!!!


Ovido - Quiz & Flashcards