Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Postern är klar!

Av Erika - 8 december 2010 20:55

Men det var inte utan problem. Kom in till uni kl 14:00, 20 min innan jag skulle ha min presentation. Satte mig ner och väntade, passade dessutom på att läsa igenom lite extra saker innan. Kl blev 20 över och ingen kom. Väntade ytterliggare 5 min innan jag började tänka att, shit jag kanske är vid fel rum. Gick iväg till bibblan för att hitta en data så jag kunde kolla mailen med rumsnumret, men alla datorerna var upptagna. Gick till receptionen i Kydd-building och frågade där artigt om receptionisten kunde hjälpa mig. Jupp, hade fel rumsnummer. Skulle vara i rum 2520 inte 2025 som jag var vid. Sprang upp dit men ingen var där. Hittade en lapp där det stod att dom skulle vara tillbaks tio i två så jag väntade.


Det första Joanna sa till mig när hon kommer 20 min senare var :"You are late". Jag började stammande förklara varför men hon sa att det var helt ok, jag var tydligen inte den första som kommit fel. Fick hålla min presentation då eftersom hon som skulle ha den tiden var insnöad hemma. Ja hålla och hålla, det kan väl diskuteras. Jag lämnade över min poster, dom läste igenom den och medans dom läste ställde dom lite frågor. Kunde svara på dom flesta men dom som handla om kemi hade jag inte en chans på. Fick bra respons på layout och lite annat, så det känns som om jag borde få godkänt. David frågade mig vilken kurs jag läste och när jag sa law så skrattade han och sa att han fattade varför den kemiska biten inte var för mig. (inte på ett nedlåtande sätt, hade sagt att jag tyckte den kemiska biten bara var så svår!)


Så nu kan jag släppa det i alla fall, får resultatet efter jul. Istället blir det att fokusera på min case presentation och mitt class test. Men det går nog bra :D


Fysiskt är det dock inget vidare. Känns som om jag har något som konstant trycker på bröstet så jag har lite svårt att andas. Känns desutom som om min huvudvärk har bestämt sig för att sätta upp permanent läger i huvet på mig, har nu t.o.m blivit van vid att ha konstant huvudvärk. Inte bra...

Bara såå duktiga!!! Vill också kunna dansa så!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards