Direktlänk till inlägg 11 december 2010

Dagen efter...

Av Erika - 11 december 2010 16:01

mår jag hur bra som helst. Drack inte alls mycket igår och var i princip helt nykter när vi kom hem vid 3 tiden. Vi var iväg till 3Sixty igår och dansade runt. Ungefär en halvtimme efter det att vi kom dit så gick mina skor sönder! Tack och lov inte i klacken men vid ett av spännena framme vid tån. Gick bra att ha dom på sig, men lite sur var jag på det. Hade dessutom svinont i fötterna tack vare att det var nya skor (ännu värre att dom gick sönder), men förutom det så var det en bra kväll. Ja, ok, musiken kunde ha varit 1000 ggr bättre men det gick i alla fall ;D


Haha lite kul var när jag satte mig ner själv, för att vila fötterna, och random guys som gick förbi lutade sig ner för att pussa på mig :D Haha, måste antingen sett uttråkad ut eller verkligen sett ut som om jag hade ont ;D Fick även en high-5 av en snubbe, lite random kul sådär ;D Höll nästan på att bli lämnad själv på klubben, för när jag väl reste på mig (efter ca 5 min) och letade efter kompisarna så hade dom varit och hämtat sina jackor och var på väg att gå. Så stannade dom och hämtade sen min jacka, för att sedan ta en taxi hem. Overall så var det en bra kväll :D Väl hemma var jag tvungen att hoppa in i duschen, tappade till slut räkning på hur många som spillde sina drinkar på mig. Hade dessutom ca 3 liter hårspray i håret som jag var tvungen att ta ur ;D


Idag har jag mest suttit och jobbat med min presentation. Tråkigaste men enklaste fallet ever! Har dessutom 5 andra fall som jag måste läsa igenom, och presentationen är på måndag. Please shoot me now!


Bilder från igår kommer senare ;D Tog inte så många men några finns det allt ;D

 
 
Ingen bild

Mamsen

11 december 2010 17:55

En stolt mams!!!... ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards