Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Recap of monday night :D

Av Erika - 16 december 2010 02:28

Hade jättekul i måndags kväll men har inte hunnit uppdatera förrän nu ;D Kvällen började med julklappsutdelning här hemma i lägenheten :D Det var Lauren som hade köpt presenter åt mig, fick två par jättemysiga raggsockor, en galaxy-choklad bar, en bodyscrub, en bodylotion och en duschcremé. Luktade jättegott och jag är mucho nöjd :D Madison hade jag köpte presenter åt, hon var hur nöjd somhelst, fick två halsband med nycklar på (hon älskar nycklar). Alla var jättenöjda med sina presenter så det var en riktigt lyckad presentutdelning.

    

Efter det gick vi till Jimmy Chungs, en thai-buffé. Hur god mat somhelst! Allihopa käkade sig proppfulla!! När vi väl var mätta gick vi till vår student union för några drinkar :D Där träffade vi Andy, en snubbe som Tasha har en grej för ;D Han var jättetrevlig och vi satt och snackade allihopa i ett par timmar. Fick en nyårspuss innan vi gick därifrån (alla fick det, såpass trevlig var han ;D)

   

Vid midnatt drog vi till Liquid. Jättedåligt med folk, men grym musik så vi hoppade ut på dansgolvet och dansade loss. Riktigt rolig kväll, och den här gången var jag smart nog att ta mina lågklackade stövlar så hade inte ont i fötterna heller :D Kvällen avslutades med att vi allt stod i en ring och sjöng The Pogues "Fairytale of New York". Helt magiskt, nästan så man fick tårar i ögonen.

   On the dancefloor :D

Kom sedan hem, supernykter (allvarligt talat alltså :D). Hoppade i säng och somnade som en stock :D En riktigt lyckad kväll :D

 
 
Ingen bild

Mamsen

16 december 2010 21:00

Och snart är du hemma!!!.../Kram mmamsen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards