Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Lungorna funkar!! :D

Av Erika - 24 mars 2011 00:44

Ringde tidigt imorse för att boka tid till Hillbank Medical Centre, men dom hade inga tider idag så fick klara mig utan. Men tack och lov så hade jag inget ont alls idag när jag gick hem. Blev bara normalt andfådd med tanke på att det är en djävulsk uppförsbacke på vägen hem och jag inte den mest vältränade personen. Mamma sa igår att jag skulle köpa Aspirin eller något liknande och sen ta en halvtimme innan jag promenerade hemåt. Gjorde det plus att jag tog allergi tabletterna idag också. Funkade hur fint som helst men vet ju dessvärre inte vilket av dom två som funkade :S Är iofs fortfarande lite tung i bröstkorgen men ringer inte imorgon i alla fall. Men lovar att dom händer igen så ringer jag på en gång för att boka tid, för så rädd som jag varit dom två senaste dagarna har jag aldrig varit i hela mitt liv när det kommer till min hälsa. (Annika, hoppas att Pontus kryar på sig snart :D)


Har varit hur fint väder som helst idag :D Skippade jackan imorse så det blev tracksuit (min student tracksuit ;D) så man kände sig supersexig idag (not! ;D). Tog en kaffe med Heather innan vår första lecture, käkade sedan lunch innan vår super roliga tutorial (feel the sarcasm!). Traskade sedan hemåt, och gick med ett leende hela vägen eftersom lungorna inte sa ifrån :D Var tvungen att gå och handla så gjorde det också och har sen dess i princip bara pluggat. Känns som om jag är helt alone i lägenheten, verkar som om det inte är någon här det är så himla tyst :S Ingen aning om vart dom kan vara om dom inte är här :S Jaja, njuter nästan bara av tystnaden ;D


Har inte tränat dom två senaste dagarna tack vare lungorna och kommer inte kunna träna i helgen. Har ju i alla fall promerat fram och tillbaks till Uni i bra tempo ( ja idag i alla fall). Kanske är bra att vila så att kroppen får återhämta sig. Kan ju vara så att jag tagit i för hårt med träningen och överansträngt musklerna runt lungorna. Vem vet... Får komma igång på måndag igen så länge jag inte får återfall när det kommer till lungorna ;D


Nej nu ska jag sova så jag orkar med uni imorgon :D God Natt <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards