Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Erika - 4 augusti 2011 12:04

Har helt glömt bort att jag faktiskt har en blogg under sommaren. Vilket kanske är lika bra eftersom det är bättre att vara ute än framför datan när solen skiner ute. 


Åker snart tillbaks till Dundee för att göra min resit som det är grymt svårt att plugga till. Borde ju tycka att pressen att klara provet borde hjälpa en med koncentrationen men nej då. Min hjärna får kortslutning så fort jag öppnar böckerna. Har i alla fall gjort mitt bästa so far och lite borde ju fastna ;D Ska även flytta in i lägenheten när jag åker över denna gången, så ser framemot det jätte mycket. Ser dessutom framemot att träffa Heather igen :D Har haft alldeles för dålig kontakt under sommaren, men vi båda har varit alldeles för upptagna åt varsitt håll. 


Önskar att min förbannade halsbränna kunde försvinna nu, men istället för att bli bättre under sommaren har den blivit sämre. Mina tabletter funkar inte ens längre och jag vill inte ha mer tabletter, för hur kommer det funka i höst när jag bor i Skottland? Är ju lite svårt att säga att jag fått recept på medicinen i Sverige och det blir asdyrt om jag ska få det utskrivet där :( Kanske fixar sig med mindre kaffe, bättre mat och mer motion, skadar ju inte att pröva :)


Har nog inte så mycket mer att berätta så vi avslutar här helt enkelt :D Ha det :D

Ovido - Quiz & Flashcards