Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Erika - 29 augusti 2011 15:55

   Fin fjäril :D Hela trädet var fullt av dom men dom flög bort när jag skulle fota dom. Bara den här modiga fjärilen som satt kvar :D                  Fikadags :D                Farfar - the king of the lake :D   Nikki och farfar som badar :D                  

Riktigt bra dag :D Måste bara påpeka att bilderna är i omvänd ordning. Dom sista är från morgonen och dom där det är soligt och fint är från eftermiddagen :D

Av Erika - 29 augusti 2011 15:47

        Finaste Nikki hemma hos farmor och farfar :D


                 "Min pinne!!"          Finaste Nikki som badade i Riddarhyttan i fredags :D

           "Nu är jag allt lite trött matte" :D      "Ska ha pinnen!!"      Nikki i skogen i Riddarhyttan :D Kan ni se henne på sista? Hon letade efter en pinne som jag lyckats kasta bort :D


Så avslutar vi med en favvo på henne :D

   "Titta matte! Jag kan också få vattnet att plaska!" <3<3<3


Älskar min fina lilla flicka <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards