Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Erika - 30 augusti 2011 21:36

Ett jätte litet äventyr blev det idag. Åkte med mamma in till stan imorse för att åka till doktorn. Skulle fixa min halsbränna, och var tvungen att ta två blodprov. Ja, eller var ett men eftersom jag tydligen inte har några vener i vänster arm som hon stack mig i först, så hon var tvungen att sticka mig i höger arm också. Ingen större fara, vet ju att jag har taskiga vener i båda armarna. Har helt enkelt blivit stucken för mycket.


Kom sen hem, och tack vare att jag inte kunde sova inatt så somnade jag i princip på soffan på en gång. Kom på när mobilen ringde att shit, jag skulle ju messa Frida för att säga att jag inte kunde fika idag men hade helt glömt bort det. Nu var det inte Frida som ringde utan Robin. Skäms i alla fall massor, inte schysst att glömma någon sådär. 


Imorgon är pappa borta så då blir det thai mat :D Nice nice :D

Ovido - Quiz & Flashcards