Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Long time no see

Av Erika - 19 januari 2010 16:36

I'm baaaack!!! Vet att jag inte uppdaterat på ett tag men jag har helt enkelt inte haft lust och det har inte hänt så mycket heller. Ja det enda intressanta som hänt sen sist jag skrev var när Annika och Anders var här i söndags. Vi hade spelkväll och jag ägde NE! Fy fan vad grym jag var; jag kunde i princip svaren på alla frågor. Och det brukar jag i princip aldrig kunna.


Btw har aldrig varit ett fan av John Mayer men hans nya skiva Battle Studies är bara så underbart bra! Speciellt Who Said och Half of my heart. Jag rekommenderar verkligen det albumet och dom låtarna.


På torsdag ska jag in till vampyrerna på sjukhuset. Jag ska nämligen ge blod. Haha om ni aldrig hört talas om min teori om dom som jobbar på sjukhuset,ja eller blodgivningscentralen, är vampyrer så får ni fråga; tänker inte slösa med er tid genom att tvinga er att läsa den här.


I was born in the arms of imaginary friends
free to roam, made a home out of everywhere I've been
then you come crashing in, like the realest thing
trying my best to understand all that your love can bring

 

Half of my heart's got a real good imagination
Half of my heart's got you
Half of my heart's got a right mind to tell you
that half of my heart won't do

 
 
Ingen bild

Annika

19 januari 2010 18:36

du borde prata med sandra eller frida, de skulle ses på fredag, jag kan tyvärr inte då, men vi kan ju ses nästa vecka eller nåt istället :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards