Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Erika - 9 juni 2010 20:07

Jag har haft ont i huvudet hela dagen. Ingenting har hjälpt, har typ knarkat huvudvärkstabletter, varit ute och promenerat och försökt att sova bort det. Inget har funkat. Helt sjukt alltså.


Imorgon blir det en sväng in till Torshälla och kanske in till stan för att träffa Sandra. Länge sen sist nu så det ska bli nice :D Ska passa på att sen åka med pappa för att titta på studentpresent till Stampe. Säger inte vad eftersom det finns risk att Stampe läser detta ;D Men hoppas att det blir bra i alla fall :D


Blev ingen jogging idag (mammas fel ;D) så det blir imorgon istället. Spelar ju inte så stor roll vilken dag det är på så länge som vi faktiskt följer veckoschemat :D Sprang ju i måndags som vi skulle så det så ;D På lördag (innan Stampes utspring) ska vi springa i hela 30 min. Skrämmande och spännande. Efter att ha sprungit 20 min utan problem i Söndags så känns det som att det kommer att gå vägen. Efter det kommer vi att börja med programmet som går från 5 km till 10 km. Mamma ska ju tävla mot farbror i September på en mil i Vilsta :D Jag kommer dock att heja från Skottland och försöka springa samma sträcka där någonstans i Dundee ;D


Har beställt alla säsonger av Absolutely Fabolous (Helt Hysteriskt) vilket måste vara en av världens bästa komedi serier som någonsin har gjorts. Älskar Eddie och Patsy! Om du aldrig sett den så kolla in klipp på Youtube, jag lovar att du kommer att älska dom ;D

Ovido - Quiz & Flashcards