Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Erika - 24 juni 2010 16:27

Nu är allt förhoppningsvis löst tills imorgon. Frida och Elin sover över, Sandra och Sara åker hem och båda har fixat hemvägen själva (Sara kör och Sandra har skjuts). Så nu slipper jag oroa mig. Feels nice :D


Var dock nära att ställa in allt idag, eftersom jag är sjuk. (Skyller på farbror här ;D) Började igår kväll med feberfrossa och halsont. Vaknade imorse helt igentäppt och hade nu ont i nacken och öronen också. Men nu efter två panodil som fått febern under kontroll känns det mucho bättre och jag orkar definitivt underhålla imorgon så länge jag inte blir en massa sämre och det tvivlar jag på eftersom jag tagit det superlugnt idag :D


Nåt kul då! Emelie från min paralleklass på IB ska också till Skottland i höst! Om jag fattat det rätt så ska hon också plugga i Dundee! Nice, då känner jag i alla fall någon där och kanske även har flygsällskap dit :D Yey!

Ovido - Quiz & Flashcards