Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Erika - 14 juni 2010 14:47

Idag är det ju faktiskt helt ok väder. Inte badväder kanske men det spöregnar ju i alla fall inte ;D Sitter nu inne eftersom jag nyss käkat en sen lunch men snart blir det ut i trädgården och upp på studsmattan ;D


Sent grattis till lillkusin som tog studenten i lördags (och till alla andra som tog studenten). Haha, vi alla hade uppmärksamheten på annat håll under utspringet så vi såg aldrig när han kom fram till oss. Sen är han ju den sötaste, när jag skulle hänga på honom mitt gosedjur (ett lejon) så ville han först ha en kram men jag var så fokuserad på att hänga på honom lejonet att jag inte såg det så när jag "ignorerade" honom så fick han puppy-eyes och gnällde lite sött ;"men får jag ingen kram?!" Haha sötaste ever!


Sprang igår och det skulle vara en halvtimme, men jag storknade efter tjugo. Till mitt försvar så har jag varit sjuk och var dum nog att springa när det var som varmast igår. Ska springa idag (2+10+2+10) och det känns som att det kommer att gå bättre ;D

Ovido - Quiz & Flashcards