Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Ohh I'm feeling good!

Av Erika - 7 juni 2010 19:40

Åh vad jag känner mig duktig nu! Igår sprang jag i hela 20 minuter i ett sträck vilket är det längsta jag sprungit i hela mitt liv! Har aldrig sprungit så mycket på en gång, och trodde för 11 veckor sedan att jag aldrig skulle klara av att springa så mycket på en gång. Så jag är extremt stolt över mig själv just nu. Sprang ytterligare 20 min idag men delat på två med 2 min gång emellan. Har blivit lite konstigt med planeringen men nu blir det i alla fall en dags vila. Nu märker jag tydligt att min kondition blivit 100 ggr bättre och jag blir inte lika trött nu som jag blev i början. Orkar dessutom hålla ett bra tempo hela tiden så det känns riktigt bra :D


All annan träning har typ gått åt skogen. Har inte haft någon lust alls och bara kommit på en massa ursäkter för att hoppa över träningen. Men nu är det slut med det! Styrketräning ca 3 gånger i veckan könns ju som något jag borde klara av att göra ;D

 
 
Ingen bild

Annika

7 juni 2010 22:02

Duktigt! :) Jag har också varit ute och sprungit idag :) eller, joggat var det nog :P Vet inte hur länge jag springer i streck, springer bara så som känns bra :) men mer blir det iaf för varje gång :)

 
Ingen bild

mamsen

8 juni 2010 10:12

Du är jätteduktig! Nu tar vi spurten!!!...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards