Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Kill the cheerleader and let Sylar take over the world!

Av Erika - 30 juni 2010 14:08

Ännu en dag som jag är sjuk. Det enda som är positivt med det är att jag inte är den enda i släkten som är sjuk. Pappa, farbror och Stampe är också sjuka, snacka om familjesammankomst. Men det börjar i alla fall bli bättre, har inte feber eller halsont längre så det går ju åt rätt håll. Är dock fortfarande snuvig och hostar men det kan jag leva med eftersom jag för övrigt är pigg. Kommer dock inte att springa ikväll eftersom jag inte kan andas ordentligt riktigt än och varför riskera att bli sämre bara för att jag vill springa?


Har fastnat för The Muppet Show. Tittar på det typ hela tiden! Jätte roligt ju och jag har fått en ny idol: Fuzzy Bear! Har det någonsin funnits en större diva än Miss Piggy? Like her too! ;D Kommer ihåg att jag tyckte att monster mupparna var jätte läskiga när jag var liten så jag vågade inte titta på Mupparna. Men nu när jag inte är lika lättskrämd (;D) så inser jag att det är en fruktansvärt bra show och varför kan dom inte spela in nya avsnitt?


Btw, har insett att Sylar från Heroes måste vara världens bästa superskurk hence the title ;D


Btw 2; Jace Everett's Bad Things från True Blood är en grymt bra låt. Ryser när jag hör den. LYSSNA PÅ DEN!!!!


  

Bild från Midsommar :D Elin, Sandra, Frida, Sara och Nikki. Vilket gäng ;D Sandra och Nikki ignorera kameran helt, Frida och Elin stajlar och Sara poserar så fint så ;D Muhaha!! Så går det när man försöker ta en gruppbild på 5 psykopater ;D

 
 
Ingen bild

mamsen

30 juni 2010 16:36

Jag vet... Fuzzy Bear och Miss Piggy är mina favossar oxå... Är vi släkt eller? D

 
sara

sara

1 juli 2010 13:38

hahahaha, klockren bild! jag trodde ju att alla skulle posa, jag såg ju inte vad alla höll på med bakom min rygg hehe ;)

http://kikit.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards