Alla inlägg den 17 september 2010

Av Erika - 17 september 2010 15:10

Solen skiner utanför fönstret och jag funderar på att ta en promenad trots att jag har feber. Vet ju inte när vi får sol nästa gång ;D Passar kanske på att följa med Chloe till Morrisons, måste köpa toapapper och lite annat.


Blir lite halvtomt här i lägenheten i helgen då Catherine, Natasha och Lauren åker hem. Vi andra stannar kvar, men Laura åker hem på Söndag för att ta sitt körkort.


Btw ska kanske introducera mina rumskompisar:

Chloe som är från Glasgow och läser Sports and Exercise.

Laura från Edingburgh som läser Forensics.

Claire från Edingburgh som läser Criminology.

Madison från Ayrshire som läser Arts, Media and Computer Design.

Natasha från Fife som läser Sports, Exercise and Nutrition.

Lauren från Dundee som jag inte vet vad hon läser ;D

Catherine från Aberdeen som läser Psychology.

   Från vänster är det Natasha, Lauren och Madison.

  

Chloe och Madison :D   Natasha, Lauren, Chloe och Laura igår när vi googlade snyggingar på Chloes data :D


Längtar tills på måndag när skolan startar på riktigt. Har pratar med en tjej från min klass, Hannah som är jättetrevlig. Hoppas att alla andra är lika trevliga :D Ska i alla fall bli nice att få komma in i en daglig rutin istället för hur det är just nu. Alla tycker liksom att det bara känns som att vi har semester eller är på ett läger. Känns inte verkligt :D Men nästa vecka börjar i alla fall allvaret :D


Har i alla fall fått mitt besked från CSN!! Me is so happy, jag får runt 12 tusen i månaden :D Skitbra ju :D


Ny McFly låt, me likey :D

Ovido - Quiz & Flashcards