Alla inlägg den 23 september 2010

Av Erika - 23 september 2010 20:44

Sa ju i förra inlägget att jag skulle åka till Loch Lomond på Söndag men så blir det visst inte. När Emelie skulle köpa biljetter idag så var det helt fullbokat men dom lovade att om det var tillräckligt många som var intresserade så ordnar dom en till resa. Så nu håller vi tummarna för det :D


Skulle ju även ha dansat nu ikväll, men är alldeles för slut för att orka med det. Men om Claire som jag bor med tycker det är bra (ja hon gick i alla fall ;D) och vill fortsätta så börjar jag också. 


Missade dessutom en lektion imorse då den tjejen jag skulle åka med hade fått problem med bilen och väntar med att säga det till mig till ungefär en kvart innan lektionen började. Hur jag än hade gjort så hade jag kommit försent så jag stannade helt enkelt hemma. Mailade läraren och bad om ursäkt, vilket hon tyckte var jättebra och tar med papprena och sånt till nästa lektion på torsdag så det var ju bra i alla fall :D


Hade ju även beställt böcker igår men det visade sig att dom inte kunde ta pengar från mitt kort så fick beställa från Amazon istället. Hoppas att det går bättre , men får inte böckerna föränn om senast två veckor. Kul...


Imorgon har jag två lektioner, från kl 10 till kl 13. Sen blir det hem för att tvätta och sen blir det en sväng till affären för att handla mat. Sen blir det att börja plugga... Jippie...


Nåt kul i alla fall då! Kan säga att jag på dom här 3 veckorna gått ner i vikt. Hur vet jag det? Jo drog på mig ett par jeans idag som alltid varit på gränsen att vara för tajta men som nu till och med var på gränsen att vara för stora :D Me is happy :D


Är dessutom lycklig att jag numera har Spotify. Sitter just nu och lyssnar på gamla KISS klassiker :D Ska skriva rent lite antecknignar innan jag hoppar i säng. Tidig morgon imorgon...

Ovido - Quiz & Flashcards