Alla inlägg den 27 september 2010

Av Erika - 27 september 2010 15:38

Andra måndagen med lektioner och jag hatar det redan. Borde inte vara så här trött men är allvarligt talat helt slut! Gick och la mig 12 igår natt och vaknade 7 imorse. Logiskt så borde jag inte vara trött, fick mina 7 timmar, men har knappt orkat hålla ögonen öppna. Vet inte hur många gånger jag gäspade under min första lecture.


Gick efter den ner på stan och käkade lunch på Subway med Laura och Lauren. Satt där i en timme innan jag skyndade tillbaks till skolan för min andra och sista lecture för dagen. Var Legal Methods and System men istället för juridik så hade vi 2 timmar skotsk historia. Visst för att det ligger till grund för hur det skotska lagsystemet ser ut idag men kom igen!! Två timmar?! Trodde jag skulle dö. Överlevde dock och promenerade sedan hem.


Sitter nu och väntar på att min mat ska bli klar (kyckling och curly fries), och sedan ska jag gå tillbaks till skolan för att ha dans i 2 timmar. Snacka om att jag kommer att ha motionerat mycket idag. 4 timmars gång och 2 timmars dans. Kommer säkert kännas imorgon ;D


Ha det

// Erika

Ovido - Quiz & Flashcards