Alla inlägg den 18 september 2010

Av Erika - 18 september 2010 19:32

Idag har jag i princip inte gjort någonting alls. Hade planerat att tvätta med det har varit kö till tvättrummet hela dagen. 144 människor som samtidigt insåg att "aha, jag behöver tvätta!". Så det blir imorgon eller senast på måndag. Måste dessutom ha mynt till maskinerna vilket jag inte har så måste gå och växla pengar också.


Trots att jag inte kunnat följa med ut och festat i veckan så känns det ok. Tråkigt att missa fresher's week och det faktum att jag inte träffat samma folk som dom i lägenheten vilket i sin tur betyder att jag inte har en aning om vilka de pratar om, så är det ok. Why? Jo för att alla i lägenheten verkligen vill ha med mig ut. Dom menar det dessutom till 100%, och inte bara för att var snälla. Laura till och med bönade på sina knän idag, så nu har jag lovat att så fort jag blir frisk så kommer jag inte att säga nej om dom frågar mig om jag vill följa med ut. Mycket festande att se framemot alltså ;D


Har varit duktig och lagat riktig mat idag. Kycklingsallad blev det och det var mucho gott :D Tog bara en halv evighet att steka kycklingen då vår spis inte blir sådär varm som jag är van vid att spisen hemma blir. Imorgon blir det kyckling med curly fries, yummie :D


Har även tittat på när dom har spelat rugby utanför mitt fönster. Vilken konstig sport alltså. Fattade absolut ingenting! Så efter typ 15 min gav jag upp och surfade runt på nätet istället. 


Ska sätta mig med en påse popcorn ikväll och kolla på film på datan när dom andra ger sig ut. Passa på att mysa på lördagarna nu om det blir fest alla andra. Man vet ju aldrig ;D

Ovido - Quiz & Flashcards