Alla inlägg den 25 september 2010

Av Erika - 25 september 2010 22:35

And I'm tired! Inte bra om man ska ut och parta. Kommer dessutom att känna mig lite överklädd i mina jeansleggings och tunika från Gina när resten typ har kjol eller klänning. Men jag hade inte med något sånt så får hålla till godo med det jag har :D Mammsen och pappsen ska nog kanske bli lite nervösa då jag får handla vilken sprit som helst här redan nu... här är det nämligen 18 och inte 20. Iofs så är det ju bara två månader kvar tills jag får köpa hemma men i alla fall :D Blev dock ingen vodka idag, utan det blev cider (Kopparberg!!! ;D) och en Strongbow (cider det med).


Sitter nu och väntar på att dom andra ska bli klara men spelar i princip ingen roll då vi inte ska åka förrän tidigast om en timme. Hjälp! Skulle lätt kunna gå och sova nu, men tror nog att jag piggnar till när vi väl ska åka, eller i alla fall på Fat Sams ;D


Ha det bra mina älsklingar <3<3<3<3

Av Erika - 25 september 2010 19:46

Ikväll blir det utgång till Fat Sams. Åker härifrån mellan 22:3o och 23 och sen blir det hålligång till det att dom stänger 2:30. Fett med kul (ursäkta fjortisspråket ;D) Blir jag, Laura, Catherine och Claire, resten är hemma hos sina familjer. Får gratis bil till klubben men sen blir det taxi hem :D Ska bli sååå nice!


Ska alldeles strax hoppa i dsuchen, sen käka och sen blir det förfest :D See y'all!

Av Erika - 25 september 2010 00:37

Är bara så trött idag!! Ska faktiskt snart gå och lägga mig, tänkte bara uppdatera en snabbis. Gick inte och la mig förrän kl 2 i natt men somnade inte förrän kl 4. Gick upp kl 7:30 så har inte sovit länge. Sov inte länge dagen innan heller så är helt slutkörd! 


Har i alla fall varit duktig och gått in till skolan i princip varje dag den här veckan. Man känner sig bara så duktig :D Men både igår och idag har det varit så kallt på mornarna att mina händer har varit helt stelfrusna när jag kommit till skolan. Samma sak på vägen hem, och idag började dessutom regna, vilket det iofs gör i princip varje dag...


Har faktiskt bara chillat hela dagen, förutom dom tre timmar jag var i skolan. Imorgon blir det dock party på kvällen :D Måste dock handla och tvätta innan dess men har ju hela dagen på mig :D I värsta fall kan jag tvätta på söndag, no worries liksom :D


Näe nu ska jag nog gå och sussa innan jag lyckas med konststycket att gäspa käken ur led ;D Nattis <3

Ovido - Quiz & Flashcards