Alla inlägg den 9 december 2009

Av Erika - 9 december 2009 17:47

Sitter och tittar på Du är vad du äter med Katrin Zytomierska och shit vad sur jag blir på henne. Tror att hon är värsta guden eller nått. Hon är inte tuff, bara jobbig. Fattar varför folk tycker att hon är värsta bitchen. Knappast någon förebild för unga tjejer.


Programmet i sig är nog bra, kanske lite extremt när det kommer till hur man ska ändra sina matvanor, men antar att det bara är fram tills det att man nått sina mål och efter det så kan man fuska lite granna. Ska ta till mig tipset om att man får bäst effekt av att träna mellan 6-10 på morgonen. Ska ge mig ut och power-walka/jogga på morgnarna från och med nu. Delvis har jag inget annat att göra och sedan är det ju bara bra om jag kommer upp på morgonen istället för att sova fram till kl 12. Nya vanor kanske kan vara bra ;D Efter jul blir det gym dessutom :D


Köpte en jättefin blå långskjorta/tunika på Cubus idag som blir perfekt att ha på Julafton. Det värsta är att jag inte skulle köpa något till mig själv, skulle ju titta på klappar åt mamma, pappa och Robin. Men lätt distraherad är mitt nya mellannamn ;D


   Elin och jag på Parken Zoo i somras. Snacka om skillnad i hudfärg ;D Längtar verkligen tillbaks till sommaren och värmen, inte för att det var så varmt i somras men det var bättre än vad det är nu i alla fall!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards