Alla inlägg den 17 december 2009

Av Erika - 17 december 2009 12:58

Sitter nu och försöker få upp värmen i mina stackars fötter. Har precis kommit in från en jättelång promenad med Nikki. Var ute i lite mer än två timmar, och jag är helt stelfrusen. Mina kinder är stela och jätteröda av kölden och mina tår kommer nog aldrig att bli som förut. Har även busat med henne ute i trädgården som är full av snö och den jäkla hunden blir ju aldrig trött. Till slut gav jag upp och tvingade in henne i värmen bara för att jag ska slippa frysa ihjäl - jag har ju inte vinterpäls liksom.


Är fortfarande sur på Robin och det blir inte bättre av att jag är inne i min värsta pms-fas. Jag är allmänt sur och känslomässigt störd just nu. Jäkla hormoner. Igår gick jag från att vara svinsur till gråtfärdig minst ett tjugotal gånger. Pappa och Robin fattar ju inte, men mamma titta på mig efter ett av mina utbrott, suckade och konstaterade att "jaha, har du pms nu igen?". Jupp och den här gången är det helt fruktansvärt jobbigt. Brukar inte bli arg och sur men den här gången har jag varit arg typ hela tiden. Hormonrubbningar alltså...


Ikväll efter det att Robin återvänt hem så åker vi till Farmor som fyller år. Grattis farmor!


Btw, Calling Levi's Imagine är grymt bra!! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards