Alla inlägg den 13 december 2009

Av Erika - 13 december 2009 15:38

Jajamänsan, idag blir det glitter i håret och på hunden när vi ska till farmor och farfar på Lucia-fika. Har sett massor av människor idag som haft glitter i håret eller tomte-luvor på huvudet; mysigt värre. 


Gårdagen tillbringades delvis på Tuna Park och delvis hemma hos Marcia och Nisse. Hade blivit dit bjudna på mat och jag skulle med så att dom kunde fira mig i efterskott. Inga presenter men det hade jag ärligt talat inte väntat mig. Istället blev det god mat och kortspel som det alltid blir när vi åker dit :D Deras hund Himla är bara såå fin!! Är van vid att dom haft hundar som typ har ADHD och bara vill busa hela tiden, men Himla är helt avslappnad och man kan nästan kalla henne blyg. Men fin är hon i alla fall. 


Idag blev det också en vända till Tuna Park och detta har resulterat i att julklapparna är klara för min del. Eller ja, nästan i alla fall. Det är en kvar jag och Robin ska fixa men vi vet i alla fall vad vi ska köpa. Så jag anser mig vara klar med julklapparna och ärligt talat så är det ett rekord. Jag brukar alltid stressa sista veckan innan jul eftersom jag inte är klar med klapparna men i år slipper jag göra det :D Me is happy.

Vad har jag köpt? Jo kan säga det här eftersom jag vet att ingen i min familj läser min blogg :D


Till mamma:

  1. Westlifes skiva Where we are
  2. En pjyamas

Till pappa:

  1. Paul McCartneys skiva Good Evening New York City
  2. En tröja från Cubus

Till Robin:

  1. Mjukisbrallor från Cubus
  2. Axe-deo och deospray

Sen kommer pappa att få en motorsåg från mig, mamma och Robin och mamma kommer att få en spa-behandling av mig och Robin. Det är mammas spa-behandling som inte är bokad än men det ska vi fixa i veckan.


Sen skämde jag bort mig själv idag och igår också. Köpte en till skjort-tunika från Cubus igår, plus två svarta toppar och ett lila linne. Sen blev det örhängen från Gina Tricot och två linnen därifrån också. Två skivor blev det med : Jill Johnsons Music Row och Dio's The Collection. Har ni aldrig lyssnat på Dio förut så tycker jag att ni ska börja med det. Ett av världens bästa rockband, deras låt Holy Driver rockar ;D


Btw, det har snöat ute hela dagen, men det märks knappt förutom ett litet tunt lager på gräsmattan. Jag vill ha snö!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards