Alla inlägg den 25 december 2009

Av Erika - 25 december 2009 12:49

Nu var alla klappar öppnade för länge sedan, och nu bävar man inför alla rester man måste tugga i sig. Vi hade ju sagt i släkten att vi inte skulle ha julklappar (alltså inget mellan kusinerna) men farmor och farfar kunde inte hålla sig så vi "barn" fick varsin Paradis-ask och 500 :- var. Dom pengarna ska användas för att köpa två hood-tröjor på Gina Tricot. Sen fick jag ju presenter av mammsen och pappsen.

  • En hood-tröja från Gina ;D (Den är så fin att jag vill ha fler, och man vet ju aldrig hur länge dom tänker ha kvar dom i sortimentet ;D)
  • En kofta från Gina :D Jättefin, har redan en i svart, men nu fick jag en jättefin mörkgrå.
  • En iPod-högtalare!! Ahh, den är så jäkla fin!!! Gissa vad märket på den heter (ja det är en Apple men precis som iPod så har den ett eget "namn")... den heter iWantit. Asläckert namn och högtalaren är också läcker. Helt i svart, men det lyser blått runt knapparna när den är på :D

Ikväll kommer kusinerna hit, det är tradition att vi åker och äter hos dom vi inte var hos på Julafton på juldagen. (Wow, komplicerad mening där). Så nu ska jag lägga mig och lyssna på iPoden och försöka få igen lite energi i kroppen. Jupp, fortfarande sjuk. 


Oh btw, om jag glömt att säga vad jag fick av Robin:

  • Två jättefina linnen, ett svart och ett vitt från Carlings :D
  • En svart t-shirt från Carlings. Också jättefin :D
  • En grymt fin skjorta från Carlings i massa färger som jag hade på mig igår :D

Ja det blev ingen tatuering som jag trodde men det var nog lika bra det :D Älskar min bror jätte mycket i alla fall. Ja, mamma och pappa också :D

God fortsättning allihopa och hoppas att ni hade en bra jul :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards