Alla inlägg den 31 december 2009

Av Erika - 31 december 2009 20:57

Precis som tidigare tillbringas nyår hemma med mammsen och pappsem. Kajmos är också här så det är inte tråkigt i alla fall. Även om planerna fram till för en vecka sen var att hänga med polarna för en gångs skull så är det skönt att vara hemma. Jag är max 50% i kroppen just nu och hade nog inte orkat vara ute hela kvällen. Har haft ont i huvudet hela veckan och ont i kroppen också. Så det är skönt att vara hemma där det är enklare att gå ifrån.


Jag kan inte koppla ihop vårt trådlösa internet med min nya data!!! Håller på att få frispel!!Den installerar programmet (Mobile Connect) men när jag sedan ska änvända programmet så står det bara att datan inte kan hitta enheten. Och jag har prövat flera gånger. Om jag inte får igång det själv så ska jag ringa Pontus och be honom hjälpa mig och sista utvägen blir ju att ringa Tele2. Det kan ju i värsta fall vara så att min nya data inte stödjer dom filerna som man måste ha till internetet, och att man måste ladda hem dom. Men det blir ju svårt om man inte kommer åt internet!!!! Jaja, det löser sig nog, det är ju en ny maskin och allt annat funkar att koppla ihop med den, så det måste vara någonting som jag gör fel.


Well well, hoppas att ni har en bra nyårskväll och remember; do not drink too much, you would want to remember this day tomorrow ;D See y'all, I'm already on my third drink, and second cider so I'm just a little bit tipsy. Thank god we started at five so it's not that bad yet. Have fun and HAPPY NEW YEAR!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards