Alla inlägg den 16 december 2009

Av Erika - 16 december 2009 17:20

   Ungefär såhär ser det ut här hemma hos oss. Men bilden är tagen förr året :D

Av Erika - 16 december 2009 11:43

Hade planerat att åka med Sara och Elin till Västerås imorgon. Först var det snön som kom ner som nästan förstörde planerna, sen kom vi fram till att tåg funka lika bra som bil, men nu har min bror förstört morgondagen. Han lyckas kläcka ur sig nu på morgonen att han ska åka iväg med kompisar imorgon och i princip vara borta hela dagen. Farmor fyller år i morgon och på förmiddagen får dom besök av ett par med hund vilket betyder att dom inte kan ta hand om Nikki. Vilket i sin tur betyder att jag måste stanna hemma för att ta hand om Nikki. Hon är inte ens min hund. Robin vägrar att stanna hemma eftersom han vill åka med sina polare, vilket är skittaskigt eftersom någon måste stanna hemma med hunden. Då är han så jäkla taskig och säger att jag kan åka med S o E till V:ås närsomhelst men han måste jobba varannan vecka. Åh, jag var nära att strypa honom när han sa det. Visst han har delvis rätt, men vi hade ju planerat att åka till V:ås i typ en vecka. Det är vid såna här tillfällen är jag tjurig på att Robin och Nikki bor här hemma. 


Annars så är jag glad över att det finally kommit snö :D Sara vill väl strypa mig nu ;D Men jag tycker att dom borde fixa vägarna bättre! Plogbilen var jättesnabb och kom ut redan igår så det är plogat och fint, men det är svinhalt på vägarna! Dom borde vara snabbare på att sanda och grusa vägarna så man slipper halka runt när man är ute och går. Var ute med Nikki imorse och halkade omkull två gånger och "små"-halkade med bara ena benet hur många gånger som helst. Var skit irriterad när jag kom hem, och blöt. Det hjälpte ju inte att Nikki var ivrig och drog hela vägen. Blä.


Between the velvet lies
There's a truth that's hard as steel
The vision never dies
Life's a never ending wheel
Holy Diver
You're the star of the masquerade
No need to look so afraid
Jump on the tiger
You can feel his heart but you know he's mean
Some light can never be seen
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards