Alla inlägg den 28 december 2009

Av Erika - 28 december 2009 21:20

Jag har fått dille på Sagan om Ringen igen. Var tvungen att beställa alla filmerna på DVD, alla i special extended versioner. Har även bestämt mig för att äga spelet, fick med det när jag köpte mitt PS2 för något år sedan. Tyckte det var så svårt då (jag är asdålig på alla spel där man måste slåss, det enda jag varit någorlunda bra på är Halo 2), men jag gör ju inget annat på dagarna så då har jag tid att lära mig spelet. Ja jag är en nörd, I know that.


Nikki har blivit tokig. Hon springer runt och piper hela tiden. Nej hon har inte ont, hon är fruktansvärt leksugen. Hon ska busa precis hela tiden!! Det är lite irriterande kan jag säga.


Imorgon ska jag in till stan för att träffa S och E. Ska kanske åka och köpa en ny data också. Har sett en på Elgiganten som verkar bra, men det är ju så jäkla svårt att veta vad som faktiskt är bra! Jag kan typ ingenting om vad som gör en dator bra, vilket gör att jag har lite ångest över att köpa en data. Men men, så länge den funkar och har ett bra pris så funkar det för mig.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards