Direktlänk till inlägg 26 september 2010

DJ got us fallin in love again <3

Av Erika - 26 september 2010 14:57

Vaknade för ungefär en timme sen :D Hade jätteroligt igår på Fat Sams. Kom dit efter elva och blev lite paffa när det visade sig att det inte alls det kostade 3.50 om man hade det lilla gula nyckelkortet, näe det kostade 5 i alla fall. Sen vid baren var det dyrt! 3:50 för en flaska äppelvodka, men ska kanske inte klaga när det hemma i alla fall hade varit dubbelt så dyrt. Blev joinade av en kompis till Claire, Grace som var jätterolig :D Dansade sedan skorna av oss och en stort plus till Fat Sams när man inte svettade ihjäl så fort man kom innanför dörren. Faktum är att även om vi dansade i 3 timmar så var man inte ett dugg svettig, varm ja, svettig nej :D


Dock var det så jävla packat!!! Hade en idiotisk brud som armbågade mig i ryggen hur många gånger som helst för att få mig att flytta på mig och till slut vände jag mig och fräste : If I could move don't you think I would have because having your elbow in my back f'****ng hurts!! Efter det slutade hon ;D Hade en snubbe som slog mig i huvudet med sin ölflaska men han tog i alla fall tag i mig och fråga :"OMG are you OK?" Ja det var jag :D

   Bild från igår :D (like duh)


Hade sen en snubbe som tyckte det vore trevligt att spanka mig. Psccht, han fick en mördarblick och wow som han rodnade :D En annan som helt plötsligt slängde armen runt axlarna på mig och försökte en hel massa. Måste säga att snubbarna här är mer hands on än snubbarna hemma...


Kul var det i alla fall igår och när vi kom hem blev det nudlar innan man hoppade i säng för att sova :D Idag blir det en sväng till Morrisons igen och sen förhoppningsvis tvätt :D Yey vad kul det lät ;D

 
 
Ingen bild

Mamsen

26 september 2010 17:53

Thank God!!!...jag HAR lärt dig allt jag kan...flin. Kram mamsen

 
Ingen bild

Annika

27 september 2010 19:58

härligt att ni hade det kul :) jag var hos min kompis som har fyllt år :) det var också roligt :) tänkte att man måste ju uppdatera dig också lite i bloggen, skriver inte och vill itne skriva någon egen, heeh :) puss

Erika

28 september 2010 13:09

Haha ok, det låter ju bra :D får se till att skypa snart igen :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards