Direktlänk till inlägg 29 september 2010

J-vla brandalarm!

Av Erika - 29 september 2010 04:14

Blev alla i hela huset, lägenheter 7-12 väckta nu kl 2:20 av att någon idiot i flat 11 tyckte det vore en bra idé att sätta igång larmet så att alla skulle komma till deras fest. Eh, nej det var det inte! Jag var iofs vaken, men skulle precis hoppa i säng när larmet gick och shit vad det är högt! Blev livrädd och drog på mig skor+jacka fort som fan innan jag kastade mig ut ur rummet. Alla andra var dödströtta och undrade vad som hände så jag bara sa "It's the fire alarm, put on jackets and shoes, we need to get out!" And so we did. Skitkallt ute när man stod i bara pyjamas och regnjacka, och fick vänta i en halvtimme innan vi fick gå tillbaks in. Inte glad alltså.


Nu ska jag i alla fall sova, en längre version och en uppdatering om dagen (28:e) kommer senare idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards