Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Erika - 5 maj 2010 16:49

I'm alive!! Vet att jag inte uppdaterat sen i lördags men har helt enkelt inte haft lust eller något kul att skriva om. Inte för att jag brukar ha så mycket kul att rapportera i vanliga fall, men tänkte inte tråka ut er alldeles för mycket ;D


I måndags träffade jag Sara och Elin en stund på stan. Alldeles för länge sen vi träffades sist så jag skickade ner Nikki till f&f och drog till stan :D Köpte ett linne och en t-shirt på Gina Tricot, annars höll jag hårt  i slantarna. Var nice att träffa mina flickor, speciellt som Sara åker till USA på fredag och är borta i 2 veckor. Going to miss you baby!!!


Fick mitt resultat från Högskoleprovet idag. Fick 1,1 vilket kanske inte är det bästa resultatet men jag är ganska så nöjd i alla fall. Trodde inte att jag skulle få bättre än 0.5, så jag är som sagt nöjd :D Låg ju i alla fall över medlet som var 0.86 Ägde svenskan och engelskan, men matten och statistiken var inte så himla bra... Vilket jag visste direkt efter :D Men nu slipper ni alla fall tjata på mig om vad jag fick för resultat ;D


Försökte träna idag, men hade ingen energi alls. Klarade mig igenom uppvärmningen och låg sedan och flämtade på golvet. Hoppas det går bättre med joggingen ikväll (och jag har faktiskt gått med Nikki x 2 idag så det så ;D). Tränade ordentligt igår så känner mig ganska nöjd i alla fall, och får väl försöka igen imorgon ;D Btw, what have you done today?!


På tal om Nikki så har hon badat idag. Snacka om att njuta! Hon ville knappt komma upp från vattnet, men var tvungen när jag började gå därifrån. Hon var helt dyngsur och jag tror inte att hon torkat än ;D (hon badade imorse ;D). Haha, längtar tills det att jag också kan bada :D

Ovido - Quiz & Flashcards